21 Δεκεμβρίου 2022














Αγάπησε με και γιάτρεψε όλες τις πληγές που έχω μέσα μου 
αγκάλιασε με για να σβήσω τον πόνο που μόνο εγώ καταλαβαίνω 
φίλα με για να αρχίσω και πάλι να ερωτεύομαι 
κράτα μου το χέρι και θα νιώθω ότι κρατάς την καρδιά μου 
κοιμήσου στο πλάι μου για να διώξεις μακριά τους εφιάλτες μου 
χάιδεψε με απαλά, ψιθύρισε μου σ 'αγαπώ 
πες μου καληνύχτα μ 'ένα τρυφερό φιλί στο στόμα 
ξύπνα με χαμογελώντας μου με αυτά τα υπέροχα ζεστά σου μάτια 
μείνε άλλη μία μέρα μαζί μου και θα κερδίσω άλλη μία μέρα ζωής 
μείνε για πάντα μαζί μου και θα σου δώσω τη ζωή μου...

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!
Είμαι ο Γιάννης Αλτιντζής και κατάγομαι από τις Σέρρες. Είμαι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης στην Αλεξανδρούπολη και ένα από τα χόμπι μου είναι να γράφω..


Φόρμα Eπικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *